Наскоро AMD съобщи за сформиране на нова организация в рамките на компанията, с фокус върху вертикалната интеграция на всичко, свързано с графиката. Групата Radeon Technologies обхваща всички важни точки във визуализацията и гейминг индустрията, като DirectX 12 и виртуална реалност, и се ръководи от ветерана и архитекта на графичната индустрия Раджа Кодури.
Целта на екипа е непрекъснато да подобрява параметъра производителност на ват с нови GPU и се грижи за това софтуерът, поддържащ графичните процесори на
AMD, да е от световна класа. Първият резултат на
Radeon Technologies е обновяването на стратегията за софтуера. Тъй като това е основният начин, по който хората взаимодействат с продуктите на
AMD, новият софтуер е с най-висок приоритет в пътните карти на компанията.
AMD поставя много голямо ударение върху софтуера. В последните 20 години драйверът на графиката еволюира далеч отвъд това да бъде само драйвер. Той е цяла съвкупност от софтуер, важен за геймърите, разработчиците на игри, професионалистите и всички, които използват AMD графични продукти.
По същество,
AMD „пенсионира” драйверите
Catalyst. Това бележи края на една ера в графиката и началото на нова, която се характеризира с „потопяваща” работа с компютрите, с милиарди пиксели. Новата ера, обявена от
AMD, започна на 2 ноември, когато бе въведен
Radeon Software Crimson Edition.