 |
Online |
Имаме 62 гости и 0 регистрирани потребителя онлайн.
Ти си анонимен посетител. Можеш да се регистрираш безплатно щракайки тук
|
|
|
|
 Заглавие на новината: Vivacom новиниСледващото ще се публикува в Новини под това Заглавие.
GSM: vivatel пусна 3G услуги

Дългоочакваният старт на 3G мрежата на vivatel е вече факт. Операторът пусна HSDPA мрежата си от трето поколение, в която клиентите му ще могат да ползват видеоразговори и високоскоростен достъп до Интернет при скорост до 1,8 Mbps при изтегляне и 384 kbps при изпращане на информация. За клиентите, които активно ползват услугата "Пренос на данни", vivatel предлага допълнителни пакети за мобилен Интернет към абонаментните планове или специален абонаментен план vivatel трафик. Допълнителните пакети данни, които могат да бъдат закупени към всеки един абонаментен план, предлагат 30 МВ срещу 9 лв. на месец или 100 МВ срещу 18 лв. на месец.
|
Internet: vivatel пусна .mobi сайт

След като топлевъл домейнът (TLD) .mobi дебютира през миналата година, беше въпрос на време да се появи и първата българска компания от сферата на телекомуникациите, която официално да обяви, че се е сдобила с такъв. Днес това направи vivatel, като анонсира сайта си www.vivatel.mobi по време на открита дискусия на тема "DotMobi и новите тенденциите в развитието на мобилния Интернет". Сайтът е достъпен за всички мобилни потребители, независимо на кой оператор са абонати, като е със съдържание и навигация, оптимизирани специално за ползване през всеки телефон, отварящ xHTML страници.
Публикувано 31 Мар, 2007 - 20:45

|
GSM: "Бизнес Рефлекс" от vivatel

vivatel започна да предлага два нови плана за бизнес клиенти - "Бизнес Рефлекс 20" и "Бизнес Рефлекс 40". При тях стойността на месечния абонамент се ползва изцяло за потребление на мобилни услуги, като в допълнение потребителите получават бонус и напълно безплатни разговори в група. "Бизнес Рефлекс 20" е с месечен абонамент от 20 лева, в които е включено месечно потребление на стойност 22 лева, а при "Бизнес Рефлекс 40" срещу 40 лева на месец включеното потребление е 50 лева. Двете тарифи предлагат безплатни разговори в групата, атрактивна тарифа за национални и международни разговори, както и преференциални цени за пренос на данни. Разговорите с чужбина се таксуват от 36 стотинки до 1,62 лева за минута, 1MB прехвърлена информация струва 1,80 лева, а за минута разговор с националните и фиксираните мрежи ще трябва да платите по 36 ст. на минута.
Публикувано 04 Мар, 2007 - 17:44

|
GSM: Безплатни разговори с vivatel SIMпатия

SIMпатия е първата оферта на vivatel, която дава възможност клиентите на оператора да закупят 2 SIM карти и да говорят на преференциални цени между тях. Офертата стартира от 7 февруари и ще се предлага в два варианта - с абонаментен план или предплатен пакет. Абонаментният план SIMпатия предлага само срещу 15 лева месечен абонамент общо за двете карти, като разговорите между тях са напълно безплатни. В него влизат и 50 минути към vivatel и фиксирани мрежи, които се използват общо от двете карти. Обажданията към всички национални мрежи струват 0,39 лв. на минута, а SMS - 0,14 лв. на съобщение.
|
GSM: vivatel внесе в КРС подписана процедурата за въвеждане на преносимостта на мобилните номера

„Вярваме, че съвсем скоро хората в страната ще се радват на предимствата, които имат европейските граждани потребители на мобилни услуги – правото на избор на мобилен оператор”, каза изпълнителният директор на vivatel Ричард Шиърър. „Днес, най-младият мобилен оператор официално подписа правилата, разписани в процедурата за осъществяване на преносимост на номерата в мобилните мрежи и отново доказа решителността си да бъде основен двигател на развитието на пазара на мобилните услуги. Доказахме готовността си да отстояваме интересите на клиентите и да насърчаваме развитието на конкуренцията на пазара, защото въвеждането на тази услуга е не само резултат от споразумението на България с ЕС, но и обещание пред крайните потребители, които очакват след януари 2007 г. тя да бъде достъпна. Очакваме създаването на по-добра среда за самите потребители, защото самите оператори ще търсят начини за запазване на своите клиенти”, каза още Ричард Шиърър.
|
|