|
Online |
Имаме 100 гости и 0 регистрирани потребителя онлайн.
Ти си анонимен посетител. Можеш да се регистрираш безплатно щракайки тук
|
|
|
|
Заглавие на новината: Google новиниСледващото ще се публикува в Новини под това Заглавие.
Internet: Google Drive има странно ограничение, за което никой не е подозирал
Google Drive е сред най-добрите услуги за съхранение в облак, като предоставя до 15 GB безплатно пространство за съхранение на всеки притежател на акаунт в Google. Макар че това е достатъчно за голям брой потребители, някои предпочитат да доплащат за повече пространство (наред с редица допълнителни предимства) чрез Google One, като цената започва от 2 долара на месец.
Така че, когато клиентите плащат за своите абонаменти, те разбират, че могат да съхраняват толкова много файлове, колкото позволява лимитът им за данни. Но изглежда, че от февруари Google тихомълком е активирал доста произволно ограничение, като е поискал от потребителите да изтрият файлове от акаунта си в Drive, ако броят им е повече от 5 милиона.
|
Software: Изкуствен интелект на Google пише писма в Gmail
Внедряването на изкуствен интелект в популярни уеб-базирани услуги, ползвани от стотици милиони и дори милиарди потребители по целия свят, се случва с ускорени темпове. Интересно нововъведение в тази област идва от интернет гиганта Google.
Облачните услуги от Google Workspace (Поща, Документи, Диск и др.) в момента се използват от 3 милиарда души. Те помагат на потребителите да пестят време с помощта на AI, като създават резюмета на документи или ги защитават от зловреден софтуер и фишинг атаки.
|
Internet: Google Search скоро ще замъглява неприлични изображения по подразбиране
Google се готви да направи промяна във функцията SafeSearch в Google Search. Скоро функцията автоматично ще замъгли всички провокативни изображения, които се появяват в резултатите от търсенето ви по подразбиране, ако не сте включили филтъра SafeSearch.
За да отпразнува Деня за безопасен интернет, базираната в Маунтин Вю компания публикува в блога си статия, за да обсъди как осигурява безопасността на своите потребители, докато са онлайн. В тази публикация Google споменава промяна, идваща в неговата функция SafeSearch.
|
Internet: Google ще прави търсенето по-интуитивно с изкуствен интелект
Технологиите за търсене и изкуствен интелект (AI) са във фокуса на събитие, организирано от Google на 8 септември в Париж. Компанията ще разкрие как с помощта на AI преосмисля начина, по който хората намират, изследват и взаимодействат с информация в мрежата – това ще става „по-естествено и интуитивно от всякога”.
Google вижда появата на изкуствения интелект ChatGPT като пряка заплаха за основния си бизнес и полага максимални усилия в областта на AI, отбелязва The Verge в публикация за предстоящото събитие.
|
Software: Google подготвя AI революция с 20 нови продукта
Когато ChatGPT започна да набира популярност, се появиха коментари, че Google вижда продукта като голяма заплаха за своя бизнес. В отговор на това изглежда, че Google смята да засили своето присъствие в областта на AI и тази година да го докаже, представяйки над 20 проекта.
Според доклад на The New York Times Лари Пейдж и Сергей Брин – основателите на Google – са провели няколко срещи с ръководители от компанията относно ChatGPT и опасността, която представлява за нейния бизнес. Това е забележително развитие, като се има предвид, че двамата са възприели почти безпристрастен подход към компанията от 2019 г., позволявайки на главния изпълнителен директор Сундар Пичай да поеме юздите.
|
Software: Chrome ще започне да блокира уебстраници с несигурния HTTP протокол
Тенденцията всички уебсайтове да преминат към сигурния протокол HTTPS изглежда е необратима. За това допринася и най-популярният браузър Chrome, който толерира използването на този протокол.
Повечето уебсайтове вече са активирали HTTPS криптиране за защита на потребителските данни, а тези, които не са, вероятно ще трябва да го направят скоро. Открита е нова функция в кодовата база на Chrome, която ще накара браузъра автоматично да блокира зареждането от несигурни HTTP ресурси, съобщи TechCrunch.
|
Software: Google обявяви любимите си разширения за Chrome през 2022 г.
Google позволява на потребителите да персонализират своя браузър Chrome като инсталират разширения според индивидуалните предпочитания. С наближаването на края на годината, Google разкри кои от тях смята за най-добрите за годината.
В блога на компанията бяха обявени най-добрите разширения за Chrome за 2022 г. и изглежда, че победителите са избрани въз основа на четири категории:
|
Internet: Google отваря достъпа до невронна мрежа за изображения
Google възнамерява да отвори достъпа до своята невронна мрежа Imagen, която се използва за генериране на изображения по текстово описание, но с някои ограничения.
Imagen работи толкова добре, колкото и аналози като DALL-E 2 от OpenAI или Stability от Stable Diffusion. Сега интернет гигантът Google ще направи невронната мрежа достъпна за ограничен брой потребители на приложението AI Test Kitchen, за да получи обратна връзка за работата.
|
GSM: Google направи Pixel 7 първия Android телефон само с 64 бита поддръжка
Години наред Google работи върху 64-битова поддръжка, като официално обяви промени в политиката си през 2017 г. Сега компанията е приложила напълно тази философия в най-новите си водещи телефони – серията Pixel 7.
В публикация в блога на своя сайт за разработчици, базираната в Маунтин Вю организация разкри някои интересни новини за своите телефони Pixel 7 и Pixel 7 Pro. Според Google, наскоро пуснатите устройства вече са първите телефони с Android само с 64 бита.
|
Software: Windows 7 без поддръжка в Chrome от февруари 2023
След броени месеци Google ще прекрати поддръжката на операционната система Windows 7 в своя браузър Chrome. Това несъмнено ще доведе до рязко намаляване на популярността на системата, особено след като и Microsoft спря поддръжката ѝ преди близо три години – през януари 2020 г.
Chrome е най-популярният браузър в света, с дял от 65,7% по данни на StatCounter за септември 2022 г. Липсата на поддръжка за определена ОС в браузъра на Google неизменно води до загуба на интерес към нея от страна на потребителите.
|
|